کاروگیت کاروگیت .

کاروگیت

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت:

لوله کاروگیت به دو روش کلی تولید می شوند و براساس نحوه ی تولید دو مدل لوله تولید می کنند که یکی از آن ها  لوله کاروگیت  و دیگری لوله اسپیرال کاروگیت است. در تولید لوله کاروگیت مواد پلی اتیلنی به صورت یک تکه قالب گیری و پرس می شوند ولی در مدل اسپیرال این کار با استفاده از دستگاه اکسترود انجام می شود و پس از خنک سازی به شکل مارپیچ در می آید و سپس این مارپیچ ها به هم چسبیده و سپس قسمت زرد رنگ اضافه می شود.

لوله کاروگیت برای کاربرد در شبکه های بدون فشار (ثقلی) طراحی شده اند و حداکثر فشار طراحی آنها ۱٫۵ بار میباشد. لوله کاروگیت با این تفکر ایجاد شده اند که در عین بالا بودن مقاومت حلقوی لوله کاروگیت (یکی از مهمترین پارامترهای طراحی در لوله مدفون و تحت بار) از وزن پایین تری نسبت به لوله پلی اتیلن تک جداره برخوردار باشند.

مشخصات فنی و کیفیت لوله دوجداره کاروگیت میبایستی با استاندارد DIN16961-2 (مربوط به کنترل ابعاد و مقاومت حلقوی لوله) و EN13476 (سایر آزمون های مربوط به مشخصات کیفیت محصول) مطابقت داشته باشد.

لیست قیمت لوله کاروگیت:

در این صفحه شما محاسبه‌گر لیست  قیمت لوله کاروگیت  31.5 نیوتون کوپلر سرخود را مشاهده می‌کنید که همراه با واشر آبندی در شاخه‌های شش متری تولید می‌شوند.

در این لیست قیمت شما ابتدا محل تحویل لوله کاروگیت را مشخص می‌کنید که یا تحویل از انبار و یا تحویل از درب کارخانه است. سپس سایز لوله و بعد متراژ آن را مشخص می‌کنید.

کارخانه تولید کننده لوله کاروگیت:

·         خرید لوله پلی اتیلن

·         خرید لوله کاروگیت

·         فروش لوله پلی اتیلن

·         فروش لوله کاروگیت

·        تولید کننده لوله کاروگیت

شرکت هلدینگ برتر به عنوان تولیدکننده و فروشنده انواع لوله های پلی اتیلن و کاروگیت در ایران با یک دهه تجربه و فعالیت آماده عرضه محصولات خود در کیفیت بالا و قیمت های مناسب میباشد ، شما میتوانید با خرید محصولات ما از رعایت استاندارد ها و اصول اصلی و ریز کار مطمئن شده و با خیال راحت استفاده نمایید .

تولید و فروش انواع لوله های تک جداره و دوجداره پلی اتیلنی در سایزهای مختلف و با طول های 3 ، 6 و 12 متر

استفاده از این نوع لوله ها بدلیل سبک بودن ، مقاوت بالا در برابر خوردگی ، شکستن ، ترک خوردن ، ضربه ، فشار ، زمین لرزه و رانش زمین ، مقاومت بالا در برابر گرما تا 80 درجه سانتیگراد و در برابر سرما تا 40- درجه سانتیگراد ، استفاده در هر نوع زمین با هر نوع عوارض ، نصب و اجرای راحت با ضریب اطمینان زیاد و طول عمر بالا ، دارای سطح بسیار صاف و صیقلی و انعطاف بسیار بالا در مقایسه با لوله های قدیمی افزایش پیدا کرده و بصرفه میباشد .

کاربرد:

از لوله کاروگیت یا لوله پلی اتیلن فاضلابی در شبکه های جمع آوری فاضلاب (فاضلاب های شهری ، فاضلاب های روستایی، فاضلاب های صنعتی ، فاضلاب های شهرک های صنعتی ، فاضلاب های تصفیه خانه ها) ، شبکه های زهکشی زیر زمینی تا عمق دفن 10 متر ، آبیاری های ثقلی ، انتقال آب رودخانه ها و دریاها بصورت ثقلی ، انتقال اسیدها و بازها و انواع پساب های خطرناک صنعتی ، بعنوان پل زیر جاده ها و در مسیر رودخانه ها ،  در ساخت منهول و سپتیک تانک و چربیگیر و انواع مخزن نگهداری سیالات استفاده می شود که بسته به نوع سیالی که لوله وظیفه انتقال آن را دارد، متریال و نوع آن متفاوت است و البته این تغییر متریال و نوع لوله به نحوه و مکان استفاده لوله پلی اتیلنی فاضلابی نیز وابسته است.

به عنوان مثال لوله پلی اتیلنی که در اعماق بیش از 5 متر دفن می شود از لحاظ نوع  آن ( کاروگیت ، اسپیرال ، کورتیوب ) و میزان پلی اتیلن در ساخت متفاوت است از زمانی که این لوله پلی اتیلنی در عمق 1 متری دفن می گردد.

یکی از پرمصرف ترین لوله های پلی اتیلن لوله کاروگیت می باشد که که از سایز 110 میلیمتر تا سایز 1000 میلیمتر تولید میگردد و دارای مزایای بسیار زیادی میباشد که مفصلا توضیح داده خواهد شد.  دلیل منحبوبیت زیاد لوله کاروگیت مقاومت در برابر فشارهای مختلف سطحی و غیر سطحی است و دلیل این افزایش مقاومت نحوه ساخت حلقه ایی آن است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 


برچسب: قیمت لوله کاروگیت،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۲۹ توسط:ناب زیست موضوع: نظرات (0)