كاروگيت كاروگيت .

كاروگيت

لوله كاروگيت

لوله كاروگيت:

لوله كاروگيت به دو روش كلي توليد مي شوند و براساس نحوه ي توليد دو مدل لوله توليد مي كنند كه يكي از آن ها  لوله كاروگيت  و ديگري لوله اسپيرال كاروگيت است. در توليد لوله كاروگيت مواد پلي اتيلني به صورت يك تكه قالب گيري و پرس مي شوند ولي در مدل اسپيرال اين كار با استفاده از دستگاه اكسترود انجام مي شود و پس از خنك سازي به شكل مارپيچ در مي آيد و سپس اين مارپيچ ها به هم چسبيده و سپس قسمت زرد رنگ اضافه مي شود.

لوله كاروگيت براي كاربرد در شبكه هاي بدون فشار (ثقلي) طراحي شده اند و حداكثر فشار طراحي آنها ۱٫۵ بار ميباشد. لوله كاروگيت با اين تفكر ايجاد شده اند كه در عين بالا بودن مقاومت حلقوي لوله كاروگيت (يكي از مهمترين پارامترهاي طراحي در لوله مدفون و تحت بار) از وزن پايين تري نسبت به لوله پلي اتيلن تك جداره برخوردار باشند.

مشخصات فني و كيفيت لوله دوجداره كاروگيت ميبايستي با استاندارد DIN16961-2 (مربوط به كنترل ابعاد و مقاومت حلقوي لوله) و EN13476 (ساير آزمون هاي مربوط به مشخصات كيفيت محصول) مطابقت داشته باشد.

ليست قيمت لوله كاروگيت:

در اين صفحه شما محاسبه‌گر ليست  قيمت لوله كاروگيت  31.5 نيوتون كوپلر سرخود را مشاهده مي‌كنيد كه همراه با واشر آبندي در شاخه‌هاي شش متري توليد مي‌شوند.

در اين ليست قيمت شما ابتدا محل تحويل لوله كاروگيت را مشخص مي‌كنيد كه يا تحويل از انبار و يا تحويل از درب كارخانه است. سپس سايز لوله و بعد متراژ آن را مشخص مي‌كنيد.

كارخانه توليد كننده لوله كاروگيت:

·         خريد لوله پلي اتيلن

·         خريد لوله كاروگيت

·         فروش لوله پلي اتيلن

·         فروش لوله كاروگيت

·        توليد كننده لوله كاروگيت

شركت هلدينگ برتر به عنوان توليدكننده و فروشنده انواع لوله هاي پلي اتيلن و كاروگيت در ايران با يك دهه تجربه و فعاليت آماده عرضه محصولات خود در كيفيت بالا و قيمت هاي مناسب ميباشد ، شما ميتوانيد با خريد محصولات ما از رعايت استاندارد ها و اصول اصلي و ريز كار مطمئن شده و با خيال راحت استفاده نماييد .

توليد و فروش انواع لوله هاي تك جداره و دوجداره پلي اتيلني در سايزهاي مختلف و با طول هاي 3 ، 6 و 12 متر

استفاده از اين نوع لوله ها بدليل سبك بودن ، مقاوت بالا در برابر خوردگي ، شكستن ، ترك خوردن ، ضربه ، فشار ، زمين لرزه و رانش زمين ، مقاومت بالا در برابر گرما تا 80 درجه سانتيگراد و در برابر سرما تا 40- درجه سانتيگراد ، استفاده در هر نوع زمين با هر نوع عوارض ، نصب و اجراي راحت با ضريب اطمينان زياد و طول عمر بالا ، داراي سطح بسيار صاف و صيقلي و انعطاف بسيار بالا در مقايسه با لوله هاي قديمي افزايش پيدا كرده و بصرفه ميباشد .

كاربرد:

از لوله كاروگيت يا لوله پلي اتيلن فاضلابي در شبكه هاي جمع آوري فاضلاب (فاضلاب هاي شهري ، فاضلاب هاي روستايي، فاضلاب هاي صنعتي ، فاضلاب هاي شهرك هاي صنعتي ، فاضلاب هاي تصفيه خانه ها) ، شبكه هاي زهكشي زير زميني تا عمق دفن 10 متر ، آبياري هاي ثقلي ، انتقال آب رودخانه ها و درياها بصورت ثقلي ، انتقال اسيدها و بازها و انواع پساب هاي خطرناك صنعتي ، بعنوان پل زير جاده ها و در مسير رودخانه ها ،  در ساخت منهول و سپتيك تانك و چربيگير و انواع مخزن نگهداري سيالات استفاده مي شود كه بسته به نوع سيالي كه لوله وظيفه انتقال آن را دارد، متريال و نوع آن متفاوت است و البته اين تغيير متريال و نوع لوله به نحوه و مكان استفاده لوله پلي اتيلني فاضلابي نيز وابسته است.

به عنوان مثال لوله پلي اتيلني كه در اعماق بيش از 5 متر دفن مي شود از لحاظ نوع  آن ( كاروگيت ، اسپيرال ، كورتيوب ) و ميزان پلي اتيلن در ساخت متفاوت است از زماني كه اين لوله پلي اتيلني در عمق 1 متري دفن مي گردد.

يكي از پرمصرف ترين لوله هاي پلي اتيلن لوله كاروگيت مي باشد كه كه از سايز 110 ميليمتر تا سايز 1000 ميليمتر توليد ميگردد و داراي مزاياي بسيار زيادي ميباشد كه مفصلا توضيح داده خواهد شد.  دليل منحبوبيت زياد لوله كاروگيت مقاومت در برابر فشارهاي مختلف سطحي و غير سطحي است و دليل اين افزايش مقاومت نحوه ساخت حلقه ايي آن است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

 


برچسب: قيمت لوله كاروگيت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۷:۲۹ توسط:ناب زيست موضوع: نظرات (0)